Reklamace a vrácení zboží
REKLAMACE VADNÉHO ZBOŽÍ (NAPŘ. NEFUNKČNÍ, POŠKOZENÉ ZBOŽÍ, V JINÉM MNOŽSTVÍ NEBO JINÝ PRODUKT)
Může se stát, že jsme Vám poslali vadný kus. V takovém případě Vás prosíme o vytisknutí a vyplnění Reklamační formulář, který zašlete spolu s reklamovaným zbožím na naši adresu. Vaši reklamaci se pokusíme vyřídít co nejrychleji, nejpozději však ve lhůtě 30 dnů od uplatnění reklamace. V případe odůvodněné reklamace bude poškozené zboží opraveno anebo vyměněno za jiné (plnohodnotné). Pokud nebude oprava nebo výměna možná (např. kvůli chybějícím skladovým zásobám) - vrátíme Vám hodnotu ceny výrobku.
Zásilku neposílejte na dobírku. Takto odeslané zásilky nepříjímáme. Občas se stává, že nás dopravce neinformuje o vrácení zásilky, proto bude nejlepší, když nám napíšete email nebo sms.
ZASÍLEJTE NA ADRESU:
Tulilibags s. r. o.
Táborská 513/200
615 00 Brno
VRÁCENÍ ZBOŽÍ PŘI ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY VE LHŮTĚ 30 DNŮ
Chápeme, že se Vám kabelka zdála menší nebo jste čekali trošku jiný materiál u peněženky. Proto Vás prosíme o vytisknutí formuláře pro Odstoupení od smlouvy a zaslání společně se zbožím, které je nepoškozené, nepoužívané, s visačkou a obaly. Nejpozději však do 30 dnů od převzetí zboží na naši adresu.
Zásilku neposílejte na dobírku. Takto odeslané zásilky nepříjímáme. Občas se stává, že nás dopravce neinformuje o vrácení zásilky, proto bude nejlepší, když nám napíšete email nebo sms.
ZASÍLEJTE NA ADRESU:
Tulilibags s. r. o.
Táborská 513/200
615 00 Brno
ZÁRUKA NA ZAKOUPENÉ ZBOŽÍ
Na veškeré prodávané výrobky je poskytována záruční lhůta dle zákona 24 měsíců od převzetí zboží. V případě, že objevíte vadu výrobku v záruční lhůtě, informujte nás neprodleně na emailové adrese info@tulili.cz a zašlete výrobek zpět s kopií faktury, popisem vady, případně s Vaším návrhem řešení na adresu prodávajícího: Tulilibags s. r. o., Táborská 200, 615 00 Brno. O průběhu reklamace budete informováni emailem. Náklady spojené s dopravou zboží prodávajícímu Vám budou proplaceny v případě, že reklamace bude oprávněná a doložíte výši nákladů například skenem učtenky za poštovné.
Záruka se nevzahuje na škody způsobené:
- opotřebením věci způsobené obvyklým užíváním
- neodborným použitím zboží, nesprávnou údržbou
- vnějšími vlivy